BUT FAILURE'S ALWAYS SOUNDED BETTER LET'S FUCK IT UP BOYS MAKE SOME NOISE


är så jävla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. men hade så h i m l a kul igår, så värtvärtvärt. dock höll vi på och skriva en massa med bläckpenna på varandra så jag har krons autograf på armen och magen + en ditmålad navelpiercing (!?). fint, ehm. vaknade hursom imorse av att oskar ringde och ville att jag skulle titta på hans fotbollsmatch, så drog dit. han var bäst. och säger det inte bara för att det är han. han var verkligen det. sedan hem och lyssna på en massa musik med syster. fintfint. nu ska jag sova. peace.

(fan vad bra jag börjar bli på att skriva en massa skit som ingen egentligen bryr sig om förresten).


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Jag bryyyr! Måste ju hålla koll på dog gumman!

Puss

2011-04-03 @ 18:47:51
Postat av: Anonym

det tackar vi för matild, du är bäst.

2011-04-04 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback