I KNOW UGLINESS NOW SHOW ME SOMETHING PRETTY


framtidsdrömmar: new york, skriva bok, studera vidare, se conor live, fotografera, resa jorden runt, bli nöjd med mig själv, lära mig franska, uppleva kärlek som i sagorna, aldrig växa upp (aldrignågonsin), arbeta med något som gör mig lycklig + en epic död.

jag tycket annars att det är ganska kul att jag kan se mig själv ha en framtid. enda sedan jag började ettan har jag trott att jag skulle ruttna bort i ensamhet. men jag vet inte. tanken att studera i new york känns lite roligare. tanken att se conor live känns finare och tanken att uppleva kärlek känns lite mer underbart. och att aldrig växa upp? det har jag nog alltid vetat att jag aldrig kommer. jag gillar det här inlägget. jag gillar att jag också kan vara positiv.

- skivet för ett tag sen.

 


Kommentarer
Postat av: den hemliga beundraren är här igen.

klart du har en bra framtid. med mig, i New York. :)

<3<3<3

2009-12-22 @ 16:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback