I CAN HARDLY SEE WHAT'S IN FRONT OF ME THESE DAYS AND THOSE DAYS TOO


4371.) i’m so messed up i don’t even know what’s wrong with me anymore.

true. men ja. ehm, har inte gjort så mycket den här veckan.. mer än att vara sjuk vill säga. har mest önskat mig bort och funderat över vad jag ska göra nästa år. kom inte fram till något. sämst verkligen. hursom ska jag förhoppningsvis till norrköping på fredag. ska leta lite lp-skivor och annat fint. har ju värsta idén om hur min framtida lägenhet ska se ut - lp-fondvägg! ahh, i mitt huvud ser det väldigtväldigt bra ut. jaja. imorgon får vi se vad som händer. förmodligen lite övningskörning. och annars är allt som vanligt. försöker att komma över att jag förstört mig själv på alla möjliga sätt. helt sjukt vad självdestruktiv jag är och har varit de senaste åren. måste sluta fucka upp allt. måste lära mig att fungera normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback