HE ONLY LOVES THOSE THINGS BECAUSE HE LOVES TO SEE THEM BREAK


i want to be the girl with the most cake, i love him so much it just turns to hate. i fake it so real, I am beyond fake. and someday you will ache like i ache. someday you will ache like i ache. i am doll parts, bad skin, doll heart. it stands for knife for the rest of my life. yeah they really want you, they really want you. but i do too.

jag vill till havet av moln och mina tankars tyngdlöshet. jag vill vara tusen meter över marken och känna kylan tränga sig in i skelettet. tusen meter över marken medan luften tar slut i mina lungor och huvudet blir tyngre. jag vill vara tusen meter över marken och leva för de korta sekunderna man övertygat sig själv om att man flyger. leva i ögonblicket då man når stjärnorna. för jag vill röra vid månen och andas ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback