JAG LÄSER ALDRIG PROUST IGEN FÖR SLUTET GÖR FÖR ONT I MIG


helvetesdagar. fyfan. men long story short - måste äta penicillin för en infektion runt min visdomstand. var tvungen att åka in 'akut' imorse för att det gjorde så ont. igårkväll hade jag iprincip panik. kallsvettades, mådde illa och höll på att svimma. nej fyfan för den där jävla tanden. har lust att dra ut den själv. jaja. känner iallafall redan att det börjar bli bättre. även fast det kändes som att det skulle bli värre efter torteringen hos tandläkaren. satte in en jäkla sprutliknande sak rakt in i 'såret'. uschh. har aldrig haft så ont i munnen förut.

menmeen. nu är det över. är sjukt trött av alla värktabletter så antar att jag borde sova lite. får se om jag hänger med till mormor och morfar since jag och elinpelin dissar jetset-temat på måndagsklubben. låter inte så himla kul och sen är det vel inte jättesexigt att ha en helt uppsvullen kind heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback