I'M ALL YOURS



(via dirtylittlestylewhore)


all yours. länge sedan jag skrev. lika bra, i guess. men det är skönt med sommar. att vara lite fri. önskar att jag kunde få vara fri från mig själv. ibland känns det som att jag ruttnar inifrån. jag måste sluta hata, det gör så ont. fast jag är glad, egentligen. jag har tagit studenten och jag har skrivit CAE och jag har 'lov' och jag är ganska solbränd. men jag hatar allt iallafall och allt är likadant. jag är likadan. JAG VILL INTE VARA LIKADAN. och just nu sitter jag och försöker övertala mig själv att sluta känna överhuvudtaget för det blir bara fel och jag vill inte vara med mer. fuck allt det här. fuckfuckfuckkk.


Kommentarer
Postat av: elin

älskar dig finis. du är det bästa jag vet (plus cola) <3

2010-06-17 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback