YOU ARE THE LONELIEST GIRL IN THE WORLD


.. and tonight you'd fall for anyone.

jag hatar drömmar där jag är lycklig. drömmar där någon tar mig i handen och drar med mig bort härifrån. där någon inte bara tittar på mig utan ser mig. genom ytan in i själen. jag hatar drömmar där jag flyger och hjärtat slår i takt med ditt. där det är ljust och jag förlorar mig in i kärlek och att vara någon. jag hatar känslan av meningsfullhet och betydelse. jag hatar att kunna andas, när klumpen i halsen försvinner och jag inte är jag. jag hatar ögonblicket jag vaknar och är tyngdlös. ögonblicket mellan dröm och verklighet. för att sedan falla tillbaka ner i det gråa, som sliter mig i stycken. krossar varje ben i kroppen. huvud mot betong,

vaken.


Kommentarer
Postat av: elinpelin

vad sägs om en dejt imorrn gumman? Du jag, cola och en massa godis? Vi sitter uppe hela natten och bara pratar och går vidare?

älskar dig <3

2010-05-13 @ 15:37:25
Postat av: Anonym

varför så rädd för lycka?

2010-05-14 @ 22:34:31
Postat av: matiilda

svar: inte rädd.. mer besviken av att vakna och inse att lyckan är för långt borta för att jag ska orka försöka nå den.

2010-05-14 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback