SING ME TO SLEEP I DON'T WANT TO WAKE UP ON MY OWN ANYMORE


funderar på att plugga upp alla mina betyg.. satsa helhjärtat på att få mvg i majoriteten av allt jag läst (det är ok med vg i kemi/fysik heh). har dock en sådan jävla ångest över att behöva plugga matte igen. men jag antar att jag får skylla mig själv. åh. ångestångestångest.

eller så drar jag bara utomlands. skulle också vara fint. speciellt i stunder som denna. gissar på att jag kommer somna runt två-tre och vakna vid fem. min sömn är fuckad. humöret är åt helvete. ja. ångest.

(sedan kan man ju nämna att rubriken är lite overkill och att jag nog egentligen bara borde rycka upp mig. men jag är trött. och jag saknar oskar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback