IN FEAR EVERY DAY EVERY EVENING


i dreamed of being a part of the stories - even terrifying ones, even horror stories - because at least those girls were alive before they died.

sitter i min säng. har feber. skriver lite på en lista över böcker jag ska läsa i år. blir nog rätt fint. har inte kommit så långt än men de jag tänker ta mig an först är definitivt the bell jar och the virgin suicides. möjligtvis något av jonathan safran foer också. imorgon ska jag fortsätta att vara sjuk och på kvällen kommer oskar.

ledsen att jag knappt uppdaterar här. har lite svårt för denna typ av blogg. allt ska vara så vardagligt och.. jag känner mig inte vardaglig. önskar att jag kunde acceptera livet som det är, istället för att vända mig mot det. men jag antar att jag alltid har varit sådan. men bilder är bra. och vissa texter. så ja.. vet inte riktigt vart jag vill komma. är för trött för att fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/2-Bright-Eyes-Biljetter-16-2-Debaser--auktion_340219_127484091

2011-02-10 @ 01:01:49
Postat av: Anonym

"'Cause I don't know what tomorrow brings.

It is alive with such possibilities.

All I know is I feel better when I sing.

Burdens are lifted from me, that's my voice rising"

2011-02-10 @ 01:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback