HOW SELFISH OF YOU TO BELIEVE IN THE MEANING OF ALL THE BAD DREAMING


too bakis to function.. men mysigt jävla nyår måste jag säga. firade med de bästa människorna på jorden. fick min puss. och jag gillar att jag alltid blir så himla 'förälskad' när jag är full. kan nästan tycka att livet är okej. och att luta mig mot honom klockan halv fyra på natten, på mcdonalds, var ändå så himla fint. hjärtat rusar iväg så vackert och jag börjar nästan tro på mina egna lögner om att kärlek finns.

men verkligheten hinner ju dock alltid ikapp. och nu är jag som vanligt igen. detvillsäga kall och osäker. förjävla ledsen med andra ord. eller kanske inte ledsen. mer besviken. nytt år hur som helst. det är ju lite kul.. 2011 liksom.


(metal heart, you're not worth a thing)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback