I'VE GOT SOME ISSUES THAT NOBODY CAN SEE AND ALL OF THESE EMOTIONS ARE POURIN' OUTTA ME


typ livet eller nåt. ja. skriver inte så mycket här längre. bara när jag är wasted typ. lägger ner mer tid på annat istället. har till exempel börjat skriva för hand igen.. om någon nu bryr sig. vaknade hursom klockan halv fucking sju imorse. tack oskar. verkligen jättesnällt!

somnade om. vaknade elva-tolv. åkte in till stan och träffade eliiiiin, åt på ming. snackade skit. fikade på steves. åkte hem. ångestattack på bussen för att jag kände mig så jävla äckligt ful. alltid lika trevligt och så. nu ska jag sova. imorgon ska jag fan ta tag i lite grejer. peacee.

(fyfan vad osammanhängande. men whatever)

Kommentarer
Postat av: klara

onödigt att känna sig ful när man är så söt som du :)

2011-01-19 @ 20:48:42
Postat av: e

håller med lady kluck där uppe faktiskt :)

2011-01-19 @ 21:31:37
Postat av: S

Du är förbaskat söt!

2011-01-19 @ 23:37:53
Postat av: K to the lara

lady kluck hahhaahah!! elin asså!

2011-01-20 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback